Paket!

2011-08-09 @ 23:20:52 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fick hem mina saker som jag har beställt idag. Det var sån lyx så att det kom hem till dörren så jag slapp till och med gå till affären för att hämta dom! Vilket var skönt eftersom att det regnat en massa idag. Nu väntar vi på 2 paket till. Beställde refiller till blöjhinken som borde komma hem imon. Så idag köpte vi en bärsele från blocket som skaskickas hem till oss så den borde komma hem senast på fredag. =)

Paket ett innehöll det här:

   
Beckham Signature for Her     Boss Femme L'eau Fraiche

Paket två innehöll:

concealer från makeup store
reflex cover dark heter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback