Promenad

2011-08-31 @ 20:12:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen började inte bra! Kan inte ta upp här vad problemet är eftersom att jag inte vet vilka som läser min blogg.. men jag har varit ganska upprörd och irriterad!! Så jag behövde rensa huvudet lite, så jag stoppade om Olivia i vagnen och gick på promenad och lysande på ljudbok(om jag kunde drömma).. Det blev en promenad på strax över milen, det tog ca 1,5 timma.. jag ångrade mig bitter några gånger över mitt vägval under promenaden för det var sjukt kvavt och varmt! Men som tur var hade jag en vattenflaska med mig.. Det känns ju härligt efteråt och jag känner mig duktig! Till middag blev det en kycklingsallad.. efterätt blev kaffe utan muffins.. trist men värt det!

Jag beställde hem en stegräknare igår så hoppas den kommer imon! Måttband var jag och hämtade hos pappa idag, så när nattningen är klar här ska jag mäta och väga mig.. =) jäkla peppad är jag!! hihi

Kommentarer
Postat av: Kim

Bra jobbat!

2011-09-01 @ 07:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback