Rubrik?

2011-08-28 @ 22:39:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen blev lugn.. Vi tänkte först att vi skulle ha gått en promenad in till stan och ätit på Cecil men med dom stora mörka molnen som hängde på himlen så struntade vi i det. Vi plockade fram köttfärs från frysen och lagade spagetti och köttfärssås i stället. Gott blev det även utan lök.. känns lite småskevt at tlaga mat utan lök, men ja, vad gör man inte för att Olivia ska slippa magknip.

Jag och Olivia, mamma och bror min gick en promenad nu ikväll. Dom tunga molnen hotade inte längre med regn utan var helt borta och det var ett jätteskönt promenadväder! Jag har varit dålig med mina promenader ett tag nu så måste ändra på det om jag ska bli av med dom här kilona..

Ikväll är verkligen Olivia helt omöjlig att få att sova.. vi har håll på sen 8,30.. hon somnar och sover kanske 10-20 minuter och sen vaknar hon.. man går in och nattar igen och hon somnar och sover 10-20 minuter till... osv osv.. Jag vet inte vad det är med henne ikväll.. men frustrerande är det att hon aldrig somnar för natten =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback