Så duktig!

2011-08-17 @ 23:25:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag for vi in till stan för att kolla lite saker och så skulle vi köpa inbjudningskort till dopet, vi beställde dom aldrig på nätet som vi tänkte göra.. Men det blir nog bra såhär också =) När vi hade strosat runt lite på stan så blev Olivia hungrig så vi satte oss på ett fik och fikade och hon fick äta. Vi invigde hennes bärsele idag och den var verkligen toppen, jag tror att hon tyckte det var riktigt mysigt att "åka" omkring i den faktiskt.. Hon var så lugn och fin hela tiden. Innan vi åkte hem så storhandlade vi på Maxi, Olivias första storhandling och det gick så himla bra. Blir så stolt över henne när hon är så duktig =D

Väl hemma så fick hon inviga sitt fina babygym, men det dög bara en liten stund för sen var det mammatime! Den mammatimen blev låång för den avslutade hon för ca 30 minuter sen och sover nu på sin filt här brevid mig i soffan. Jag tänkte att jag ska ta och flytta henne till sin säng nu om en stund så att jag får gå och lägga mig jag med. Men jag har inte riktigt hjärta att störa henne ännu, hon sover ju så sött!

Nu är jag helt slut efter en dag på stan och storhandling.. Den långa mammatimen tar också på krafterna! Men nu har jag i alla fall fått ta en välbehövlig avslappnande dusch!(längtar till jag får bada igen!!) Nu ska jag göra mig i ordning för natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback