Thereisia och barnen

2011-08-03 @ 20:35:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Pappa, Jag och Olivia packade ihop oss och for till Västervik idag för att hälsa på Therese, Nathalie och Adam. Innan vi åkte hem till dom så for vi förbi Kvantum och inhandlade lite frallor och gott pålägg. Så när vi kom hem till dom så fikade vi frallor och kaffe. Tänk att till och med jag hann att äta 1,5 fralla innan Olivia började pipa där i sin stol, kaffet fick jag vänta med, jag dricker aldrig varma drycker när jag har henne i famnen.. tänk vad hemskt om hon skulle sprattla till så jag spiller varmt kaffe på henne.. hua hemska tanke!!

Therese och Nathalie hade tid på BVC så dom åkte iväg till det och jag, pappa och Olivia passade Adam under tiden, vi gick ut med han så han fick leka av sig lite men inte blev han trött för det.. var ett himla håll igång på han sen när vi kom in igen! Busungen ^_^

Anledningen till att Alexander inte följde med idag var för att han skulle på möte i Norpan med sitt nya jobb.. Vi visste först inte om han skulle komma hem idag eller imon, men nu är han i alla fall hemma så det känsn ju skönt att det inte drog ut på tiden en massa där uppe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback