Olivias saker

2011-08-21 @ 20:42:27 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sakerna vi köpte till Olivia i början av veckan som jag skrev om
och lovade att lägga upp bild på.

 
Babysitter som är ställbar vid
fotändan och i ryggen!



Babygym med Mumin!
Hon älskar att ligga där och "snacka" med muminfigurerna =)
  



Musikmobilen till sängen.
Visst är figurerna söta? =D

-------------------------------------------------------------------------------

Shoppingen i Kalmar i Lördags:

Farmor fyndade en hel del till lilltjejen =)
Tack åter igen!!

Vi hittade en del vi också!

4 Par byxor.
Dom ljusa är ett par vita och ett par ljuust rosa.


3 bodys med barbapappa på =)
En jättesöt rosa kofta och tunna mössor en rosa och en prickig 
(den rosa ligger nere i bilen så fick inte med den på bild)



3st coola t-shirts!

Den här hämtade vi ut på posten igår.
Köpt från Bokus.se

En jättefin "mina första år" bok.
Väldigt detaljerad, som jag vill ha det =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina grejer ni hittat, berätta gärna vart?! :) Extra intresse för rock-tröjorna och mina försa år-boken! :)

2011-08-23 @ 12:00:30
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback