Hejdå Gabriella!

2011-12-18 @ 15:57:25 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaa, i fredags åkte Gabriella hem till Täby igen. Innan hon gick på bussen så hann vi med en runda inne i sybutiken där jag köpte garn och stickor så att jag kan sticka mig en halsduk.. har inte riktigt bestämt mig om den ska vara rak eller om jag ska göra den som en tub.. det får vi se =P Efter sybutiken så gick vi in på Atara.. det är sushirestaurangen här i stan..olivia vaknade precis när vi kom in dit så hon fick sitta med vid bordet i en barnstol =) min mamma var med också och hör och häpna.. jag fick henne till att prova en sushirätt.. jag trodde det var en omöjlighet men hon tyckte att det var gott.. =) 

När vi hade lämnat av Gabriella så tog vi en sväng till på stan.. sen blev det en promenad hemmåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback