Trevligt dag

2011-12-19 @ 21:29:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sandra och Elwin kom hit idag, mycket trevligt.. det var ett tag sen sist vi träffades så vi hade en massa att prata om! =) vi gick ut och gick och det blev en rätt bra runda.. när vi kom tillbaka från promenaden lagade vi lite mat och sen satt vi framför tvn en stund och drack lite glögg och pratade ännu mer =D

Olivia vände sig från rygg till mage helt själv idag för första gången! gissa om mamma blev helt extas hahahaha jisses jag går verkligen i taket så fort hon gör framsteg, jag blir så glad!

Nu ikväll har jag tagit mig en svängom på crosstrainern.. fasen jag trodde jag skulle dö.. snacka om dålig kondis hahaha men ja, tanken är ju att jag ska bygga upp den ^_^ men det va nästan pinsamt dåligt alltså :P efter typ 5 minuter höll jag på att dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback