2011!

2011-12-31 @ 23:42:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Snart är 2011 slut så då kommer jag här med en liten lista över hur mitt 2011 har varit!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag födde barn
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga
Vad är 2012´s löften?
Inga, jag ger inga nyårslöften.. jag håller dom ändå inte ^_^
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja =)
Dog någon som stod dig nära?
Nej! tack och lov!
Vilka länder besökte du?
Inga, jag triva bra i Sverige =D
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Njah det kan jag inte komma på något
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
8 Juli <3 Olivia föddes då!
Vad var din största framgång 2011?

Jag blev mamma till en underbar liten flicka!
Största misstaget?
Tjaa, jag skulle nog begärt sjukskrivning tidigare än jag gjorde ist för att plåga mig på jobbet..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Om foglossning räknas så hade jag det.. och det var förjävligt!
Bästa köpet?

Svårt val, vi har gjort många bra köp.. men åkpåsen till Olivia är nog helt klar det bästa!
Vad spenderade du mest pengar på?
Olivia <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Medina - What Are Words
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, helt klart! men hormonerna spökar ju ibland så ledsen har jag ju också varit!
Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt lite mer tid på att nå mitt mål jag hade att gå ner gravidkilona innan nyår.. det gick inte så bra =P
Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm jag vet inte riktigt..
Hur tillbringade du julen?

Vi var på Öland och hade en mysig julafton, juldagen var vi hemma hos min mamma och firade lite.
Blev du kär i år?
Jaa, i min dotter =D
Favoritprogram på TV?
The Vampire Diaries
Bästa boken du läste i år?
Snömannen av Jo Nesbo
Största musikaliska upptäckten?

Eehh ja.. jag vet inte..
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Örhängen ifrån SNÖ, Berlock från Tomas Sabo, Armband från Rock By Sweden
Något du önskade dig men inte fick?
En ny mobil =P
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag umgicks med Gabriella som var här och hälsade på.. Pappa och mamma kom på fika.. Det riktigt födelsedagsfikat hade vi å helgen sen =)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det gör det inte! 2011 har varit det bästa året i mitt liv!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Första halvan: Bekväma kläder som jag fick plats i ;)
Andra halvan: Stilen jag hade innan jag blev gravid..
Hur vill du 2012 ska bli?
Händelserikt och lyckligt =) Ja, jag födde barn
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga
Vad är 2012´s löften?
Inga, jag ger inga nyårslöften.. jag håller dom ändå inte ^_^
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja =)
Dog någon som stod dig nära?
Nej! tack och lov!
Vilka länder besökte du?
Inga, jag triva bra i Sverige =D
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Njah det kan jag inte komma på något
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
8 Juli <3 Olivia föddes då!
Vad var din största framgång 2011?

Jag blev mamma till en underbar liten flicka!
Största misstaget?
Tjaa, jag skulle nog begärt sjukskrivning tidigare än jag gjorde ist för att plåga mig på jobbet..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Om foglossning räknas så hade jag det.. och det var förjävligt!
Bästa köpet?

Svårt val, vi har gjort många bra köp.. men åkpåsen till Olivia är nog helt klar det bästa!
Vad spenderade du mest pengar på?
Olivia <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Medina - What Are Words
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, helt klart! men hormonerna spökar ju ibland så ledsen har jag ju också varit!
Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt lite mer tid på att nå mitt mål jag hade att gå ner gravidkilona innan nyår.. det gick inte så bra =P
Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm jag vet inte riktigt..
Hur tillbringade du julen?

Vi var på Öland och hade en mysig julafton, juldagen var vi hemma hos min mamma och firade lite.
Blev du kär i år?
Jaa, i min dotter =D
Favoritprogram på TV?
The Vampire Diaries
Bästa boken du läste i år?
Snömannen av Jo Nesbo
Största musikaliska upptäckten?

Eehh ja.. jag vet inte..
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Örhängen ifrån SNÖ, Berlock från Tomas Sabo, Armband från Rock By Sweden
Något du önskade dig men inte fick?
En ny mobil =P
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag umgicks med Gabriella som var här och hälsade på.. Pappa och mamma kom på fika.. Det riktigt födelsedagsfikat hade vi å helgen sen =)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det gör det inte! 2011 har varit det bästa året i mitt liv!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Första halvan: Bekväma kläder som jag fick plats i ;)
Andra halvan: Stilen jag hade innan jag blev gravid..
Hur vill du 2012 ska bli?
Händelserikt och lyckligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback