Babybox från Babyland

2011-02-25 @ 20:59:29 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har vi varit på Babyland och hämtat ut en gratis babybox..
Det här va innhållet:


* Brochyrer
* Ett nummer av Vi Föräldrar
* Babylands produktkatalog
* Reflex från Tradera


Rabatter och Erbjudanden


* New baby blöjor
* Våtservetter
* Amningsinlägg
* Sebamed baby oil
* Vanish


* Angelcare blöjhink

Jag köpte ett babybellt till mig också för att få stöd.. Hon som hjälpte mig i butiken tipsade om det här och sa att det var nog det som passade mig bäst, utefter mina förklaringar. Först ville jag ha en vanligt brett bälte bara men hon sa att det får jag lov att ta av mig varje gång jag ska sätta mig ner för annars skär det in i magen vilket inte låter allför skönt eller bra för Lillkotten. Så det här blev det, har nu haft det på mig sen vi kom hem och det är jätteskönt, ger verkligen stöd och ett pluss är att det ger värme till min magen som lätt blir kall =)

 
Svart babybelt 495:-


Bild för att visa hur det ska sitta
Superskönt =)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Va skönt de såg ut. Hoppas den blir bra. Kram

2011-02-26 @ 08:01:53
Postat av: emma

Hoppas det hjälper!

Och vanish... finns inget bättre ;)

2011-02-26 @ 19:52:51
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback