Dagen i korthet

2011-02-09 @ 21:56:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag när jag kom till jobbet fick jag se tavlan, det var ingen vacker syn.. många sjuka båda mina kollegor var hemma dåliga och vår vikarie var oxå sjuk så det fick bli jag och "hustomten" vi har. Men det gick ju bra, 11 barn hade vi och dom fick leka lite som dom själva ville så dom var nöjda.. dock inte så glada när dom fick hjälpa till att städa sen,, men men sånt är livet har man roligt och stöcar får man allt hjälpa till att städa :D

När jag satt på tåget hem och var skittrött och bara ville koppla av så kom det ombord några jäkla idioter som började spela fiol i hyperfart och den andra nissen stog och trummade på någon africans trumma eller nått. fy fasen så jäköa stressande det var! Dom spelade ju verkligen en stresslåt oxå.. kände mig helt störd i huvudet när jag gick av tåget.. och skitstressad blev jag.. jag har nog blivigt känsligare för stress nu när jag är gravid..

Min älskling hämtade mig vid tåget för vi skulle ändå köpa mat åt hundarna och oss själva.. sen bar det av hemmåt och äta.. pytt-i-panna med stekt ägg blev det, gottigt =) så samtidigt som vi åt tittade vi på lite Big bang theory det är så roligt =)

Nu tänkte jag hoppa in i en dusch.. det ska bli skönt.. men det är så himla tråkigt sen efter när man ska torka och håret ska torka och så kan ja inte lägga mig med blött hår längre sen jag klippte mig för det blir helt fuckat.. aldelles fluffigt och vågigt och konstigt.. Det blir att föna håret tort så det blir platt och fint :D Vill man vara fin får man lida pin och om man är så trög att inte gå och duscha tidigare får man skylla sig själv ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback