Dålig dag..

2011-02-14 @ 11:13:02 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag skulle vi ha varit på ultraljuds återbesök men det blev det inget av med.. Dom ringde och ombokade min tid för att det va mycket sjukdommar och brist på personal.. jävla tur att man inte skulle föda säger jag bara, men å andra sidan hade det ju vart mer högprioriterat då.. ialf så fick vi en ny tid nästa måndag så får vänta ytterligare en hel vecka =( mycket trist.. men man får väl se det från den ljusa sida.. vi får ialf se Lillkotten igen =) kanske är det större chans att se kön då eftersom att jag då kommer vara i vecka 21? jaja javet inte vi får se..

För att göra dagen ännu bättre.. så ligger älskling här i soffan och är sjuk... oj vilken rolig alla hjärtans dag det blev.. hela dagen blev en flopp =( tråkigt när det blir så men det är ju inget att göra åt heller.. stackarn kan ju inte hjälpa att han blev sjuk..

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

okej, jag tycker det mer känns som att någon nyper därinne, låter kanske konstigt men så svårt att förklara känslan. Men nu har bebis varit lugn några dagar känns det som, om det är den jag känt så klart :)



Nej vi ska inte ta reda på könet, vi vill ha det som en överraskning men ni ska ta reda på det va?

Men ni har varit på ultraljud nu innan ?



Vi längtar något enormt till juni då bebis är beräknad :)

2011-02-14 @ 12:23:00
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

Så synd att det inte blev nåt ul idag då! En evighet till nästa måndag ju! ;) kram

2011-02-14 @ 21:13:05
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback