Hemma fick jag vara idag!

2011-02-25 @ 13:10:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja det blev som jag trodde. Jag fick lov att vara hemma idag jag kom verkligen inte upp ur sängen i morse. Jäklar vad ont jag har. Tog en Alvedon och tänkte att det nog skulle bli bättre men det blev det inte, så nu sitter jag här hemma igen och tråkar. Har ialf betalat räkningarna, inte alls roligt den här månaden eftersom csn ska ha sin del.. uscha..

Senare när älskling kommer hem ska vi åka och köpa ett foglossningsbälte till mig får vi se om det kan hjälpa lite. Järntabletter ska inhandlas också, eftersom att mina värden hade gått ner lite.. lika bra att börja på en gång med dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback