Hemma

2011-02-07 @ 15:54:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja inte blev det någon sovmorgon idag heller.. upp och hoppa vid 6:00 för att sen åka från Öland mot Oskarshamn vid 7:00.. Där skulle vi hämta våra hundar som varit hos min pappa under helgen.. allt hade gått jättebra så det känns ju roligt för han kan tänka sig att passa som någon mer gång sa han =)

När vi hämtat hundarna så åkte vi vidare hemmåt.. ganska skönt att vara hemma igen men fy tusan vilken tråkig resväg det är mellan Öland och Västerhaninge.. uscha!

I morgon blir det jobb igen.. ska bli skönt, tiden går mkt fortare när man jobbar och så älskar jag mitt jobb oxå! Det känns nästan lite småsorgligt att jag ska lämna dessa småpluttar som jag har varit med och skolat in sen när jag går på mammaledighet.. Jag får passa på och njuta av dom medan jag kan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback