Klippning, fika och Ikea

2011-02-05 @ 20:37:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag började jag med att vakna med andnöd typ.. njah kanske inte så illa men jag hade svårt att andas så jag fick lov och ta min astmamedicin, sen blev det bättre som tur var för jag hade inte den starkaste medicinen med mig.. men men huvudsaken var att jag kunde andas igen =D

Sen vid halv tio ungiefär åkte vi in till Kalmar för att klippa oss hos Jonas.. igentligen hade han stängt salongen idag men han var så snäll så han klippte oss ändå.. snacka om att jag behövde klippa mig har inte klippt mig sen sensommaren så nu var det dags! det blev mycket som klipptes av så det känns lite ovant.. han klippte nog av närmare 1dm på mitt hår.. men det känns skönt faktiskt. Håret ser friskare ut och nu är det inte mycket kvar av blonderingen heller.. snart är det bara min orginalfärg kvar! weeii :D

När vi kom tillbaka till Öland så kom pappa hit eftersom att han skulle hämta våra hundar för han ska passa dom till på måndag, vi ska till varberg imorgon och fira lilla söta Julia som har fyllt 2 år! tänk det känns inte så länge sen vi var på dop och då var hon så liten =) Vi vill inte ta med hundarna dit eftersom att Amore är så opålitlig när det gäller barn.. Ialf så fikade pappa här med oss och pratade lite skit och så.. Jag försökte luska i om han har tänkt att köpa en barnvagn till oss sen och det verkar faktiskt som det så det är ju snällt! Nu måste vi bara bestämma oss vilken vi vill ha, det är så svårt.. Crescent classic är ju en himla fin vagn! men jag skulle ändå vilja ha svängbara framhjul och så skulle jag vilja att det går att sätta bilstolen på chassit.. men men vi får se hur det blir! vi ska åka och titta sen.. 

Efter att pappa åkt hemmåt och tagit med sig hundarna så åkte vi in till Ikea för att köpa Julias pressenter.. Då passade vi på att kolla på spjälsäng och skötbord.. så nu har vi bestämt vilket vi ska ha!! sååå fint i vitt.. Hensvik i både säng och skötbord blir det =)

Nej nu får det vara nog med skrivandet här för idag.. jag ska gå och ta en dusch och sen blir det tv..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hensvik har vi också!! Det är verkligen fint!! Är helnöjd med den sängen och skötbordet! Bra val! :)

2011-02-06 @ 06:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback