Paket

2011-02-14 @ 18:15:46 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag vaknat efter en djupsömnsvila hehe Jag har börjat bli så enormt trött igen i mellanåt så jag funderar på om det är järnbrist eller något.. ska till barnmorskan på ondsdag.. iofs på någon mammagrupps träff men tänkte jag kanske kunde rådfråga ialf och se vad hon säger.. kanske ta ett stick i fingret det går ju på två sekunder. Vore bra att veta varför man är så trött för det är så himla jobbigt att jobba och vara så matt.. Jag vet inte vad det är om det inte är järnbrist.. känner mig typ febrig och konstig utan att ha ens en gnutta feber.. skumt!

Vi tänkte vi skulle åka iväg till ica nu och hämta ut ett paket jag fick avi om i fredags.. misstänker att det är en Alla hjärtans dag pressent från mamma =) sött av henne att skicka upp något! och så ska jag lämna in ett paket med ett par byxor som inte satt så skönt som jag hade föreställt mig.. så dom får åka tillbaka och så valde jag att byta dom mot en finfin cardigan och ett par leggings och en t-tröja ist =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jadu... Tröttheten kommer o går! Jag var helt slut o matt i början av båda graviditeterna och med Julia så var jag helt slut o matt de sista veckorna också, och då var mitt hb helt ok! men bra att du kollar upp det så du inte hamnar på så låga värden som jag ;) kram

2011-02-14 @ 21:15:58
URL: http://smultronmammans.blogg.se/
Postat av: emelie Nordmark

okej, får hoppas på att dom ser det på måndag då :)



Jasså ska ni flytta? vart då ?

Vi letar hus som vi kan köpa men verkar inte finnas så gott om det, vill ha det här i närheten eftersom sambon har ett jobb här.

2011-02-15 @ 10:07:18
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Erika

Paket är alltid roligt :D

2011-02-15 @ 16:27:42
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback