Ont har jag idag!

2011-02-23 @ 19:27:17 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Mammaträffen på barnmorskemottagningen idag var trevlig. Vi var 6st tjejer som träffades och pratade med en barmmorska och varandra så klart. Det var skönt att få dela med sig lite av sina frågor och funderingar. Barnmorskan som satt med oss var jättretrevlig och jättebra att prata med. När jag ändå var där så kollade vi mitt blodvärde som var bra men hade gått ner sen sist så hon tyckte jag skulle börja äta järntabletter. Så det ska inhandlas på fredag när lönen kommer =)

Idag har jag haft jätteont verkligen. Från ryggen och ner i rumpan och vidare ner i benen, hugg och ilningar i blygbenet som sen strålat ut i ljumskarna och så för att göra det hela ännu värre så har mina höfter kronglat och också gjort jätteont. Det är lite svårt att vara allert på jobbet då kan jag säga, men jag löste det genom att palla upp med kuddar och så satte jag mig i soffan med några barn och läste sagor för dom. Det var uppskattat och mysigt =)

Som tur var slapp jag åka tåg hem för älskling hämtade mig och så åkte vi och handlade mat. Var lagom kul när jag kom på att jag hade 6 st halvtrappor att gå uppför innan vi var hemma. Det tog en evighet kändes det som men upp kom jag till sist. Nu sitter jag bara här i soffan och tar det lugnt och vilar. Så hoppas jag på att det blir en bättre dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback