Städat och Storhandlat!

2011-02-27 @ 19:33:22 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag städat här hemma så nu är det rent och luktar gott! Det är dock inte allför skoj att städa men det behövs ju göras.. Speciellt med dessa två hundar som hårar ner som två monster!

Medan jag städade här hemma åkte älskling iväg och storhandlade, så nu har vi en full frys och ett fullt kylskåp.. känns skönt att slippa tänka på vad man behöver handla för att kunna äta på kvällen, värdelöst och dyrt blir det att göra så också! Det är nog nått av det värsta jag vet, jäkla ångest över vad man ska äta varje dag. Nu finns det en himla massa här hemma att välja mellan, så bara att ta något efter humör och ork =) Han är för söt min älskling när han har vart iväg och handlat visar glatt upp sina bra fynd han gjort i affären hihi gulligt <3

Nu sitter vi bara och tar det lite lungt innan vi ska laga kvällmat. Vi har laggt in alla varor och delat upp allt som skulle in i frysen, så nu är allt klart! Nu måste jag få vila mig lite för jag fick så hilma ont av att hålla på och städa och grejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback