Tankar om babyskydd

2011-02-13 @ 11:23:06 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu när vagnen är besälld och påväg så har nya tankegångar satt igång.. nämligen om babyskyddet.. Jag vet vilket jag vill ha och det är Besafe izi sleep så det är inga konstigheter.. det bestämde vi oss för för länge sen.. det som jag tycker är så himla toppen med den här stolen är att man kan fälla ner ryggstödet till liggande position (när man har stolen utanför bilen), vilket är super eftersom att det inte alls e bra för bebisens ömtåliga lilla rygg att ligga/sitta i den vanliga stolställningen för länge!

Frågan är bara om man ska hyra stolen hos IF eller om man ska köpa den.. Hyr man babyskydd och bilbarnstolar hos IF i 60 månader så byts stolen ut allteftersom barnet växer och då kostar det 109:-/mån och det låter ju skitbra!! och man får behålla den sista stolen när hyrperioden är slut.. Det jag gillar är att dom använder just Besafe´s stolar.. Skulle det hända något med stolen så får man en ny..

Köper man ett nytt babyskydd från besafe så kostar den ca 2000 och så vill jag absolut ha isofixbasen och den kostar ca 1500.. så är man ju uppe i hälften av totalsumman som om man skulle hyra hos IF.. så pengamessigt är det ju jäkligt smart att hyra..

Men det man undrar är om det är FÖR bra för att vara sant.. kanske det tillkomemr en massa kostnader sen som gör att det ändå blir skitdyrt i slutändan.. eller är det helt enkelt så att det här erbjudandet bara är så himla bra och thats it!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback