Serie-dag =)

2011-02-19 @ 16:56:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Slappar dag, så himla skönt att bara vara och inte göra nått specielt.. Vi har tittat på en serie som dom kör maraton på på canal+serie.. ganska bra men tröttnade efter ett tag och tittade på de nya avsnittet av The Vampire Diaries och Grey´s Anatomy istället.. det är såå bra och spännande.. längrat redan till nästa vecka när nya avsnitten kommer ut! Älskling tittar på hockey vilket inte är alltför roande enligt mig.. och nu när mina avsnitt är slut vet jag inte vad jag ska hitta på.. men kommer säkert på nått snart =)

Hade ett långt samtal i telefonen med Denise förut idag. Det var länge sen som vi verkligen pratade med varandra så det var skoj. Vi hade mycket att prata om så samtalet blev närmare 1 timma långt =) Saknar dig gumman! Hoppas att vi kan ändra på det om det blir så som jag pratade med dig om förut *blinkblink* <3

La fram våra namnförslag till henne och hon gillade dom..eller ahh ok jag ljuger om jag säger att hon gillar det ena pojknamnet för det gör hon inte, men det andra tyckte hon va fint (vi har två för vi vet inte ännu).. Men hon klankade ialf inte ner på namnet så det var skönt! Min mamma gjorde nämligen det och det känns så tråkigt att man klankar ner på namn som någon kanske vill döpa sitt barn till.. men ja hon tänker ju inte alltid inann hon öppna munnen.. Men ialf så tyckte Denise att flicknamnet som vi håller på och känner på var finfint och nästan en självklarhet att vi skulle ta om det är en flicka som ligger inne i min mage. Det är ovanligt och fint, har aldrig hört det förut faktiskt =)

(Tänkte inte lägga ut här vilka namn vi har, orkar inte få massa negativ respons på dom.. och inte heller vill jag ge tips till någon som kanske väntar en flicka *ego, men vadå det är vårt namn nu ^_^*) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback