Vad är det för framförhållning?

2011-02-16 @ 13:11:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Mår inte så bra idag heller.. men gick ändå upp vid 7 för att hinna göra mig i ordning så jag kunde åka på träffen hos barnmorskan.. en kvart innan jag ska vara där (jag sitter då givetvis på bussen) så ringer dom från barnmorskemottagningen och säger att det är inställt på grund av sjukdom.. Kunde dom inte ringt tidigare?? en kvart innnan?!?! vad är det för jäkla sätt, vilken framförhållning lixom..! Här pallar man sig upp även att man inte mår bra och allt.. usch.. det unde ju inte dom veta men ändå..

Så det var bara att hoppa av bussen i centrum och ta tåget hem trodde jag, kollar tågtiderna och tågen är föresnade med 40(!!) minuter, så där fick ja stå och vänta och frysa... blev så sur så när jag kom hem gick jag och la mig och sov 2 timmar till.. Det var behövligt kan jag lova!!

Men snacka om att jag har haft otur den här veckan.. vad är oddsen för att folk är sjuka på både Ultraljudsmottagningen och Barnmorskemottagningen samma vecka.. mottagningarna ligger ju varsin sida om stan! Nej ingen bra vecka för mig inte.. Hela den här veckans inbokningar blev flyttade till nästa vecka.. aja de blir säkert bra..


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, ska publicera inlägget om fem minuter ungefär ;)

2011-02-16 @ 16:15:54
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Erika

Tack! Det ska bli så jäkla skoj :)

2011-02-16 @ 20:17:28
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Erika

Hihi, ja det blev verkligen prefekt timing! :)



Vilken otur du haft! Hoppas den vänder snart och att du också vinner en resa eller något annat skoj ;D

2011-02-16 @ 21:00:47
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback