Borde sova..

2011-07-31 @ 00:52:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Bella och Nicke åkte hem till Sthlm idag. Dom var bara på en snabbvisit men oj vad kul det var att träffas! Får hoppas vi träffas snart igen <3

Vi har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lungt och bara varit. Mamma och Valle undrade om vi ville följa med dom ut och äta så det gjorde vi, och så kom pappa dit också men han tog bara några öl för han hade precis ätit när han kom och gjorde oss sällskap.

Jag borde gå och lägga mig alltså, Olivia sover och här sitter jag.. jag kommer ångra mig bittert sen på att jag inte la mig tidigare.. tur att Olivia sover ganska länge på förmiddagen i alla fall.. Får hon bara ny blöja och får ligga tätt intill mig och snutta en stund så somnar hon om så vi får sova en stund till, vansinnigt mysigt är det faktiskt! man får ju ta till vara på att få sova..(+att vädret är så tråkigt så det gör inget om vi sover bort förmiddagarna) Det lär ju inte alltid vara så att hon så snällt somnar om bara hon får torr bölja och får ligga intill mig och snutta ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback