Ensamma

2011-07-20 @ 21:17:24 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu i eftermiddags så åkte Alle upp till stockholm för att han ska skriva på papper imon om lägenheten som är såld där uppe. Så inatt och hela dagen imon är vi ensamma hemma jag och Olivia.. eller ah hundarnna är ju här så det känns lite tryggt faktiskt =) men det är lite läskigt att Alle är borta ändå! Han är ju min trygghet, även om det är jag som tar hand om Olvia om nätterna så är det ju skönt om han finns precis brevid ifall om nått skulle hända.. Men å andra sidan är ju den här natten bra övning inför när Alle börjar jobba, då är han ju borta i veckorna och hemma på helgerna.. men då kanske vi kommit in lite mer i våra roller som föräldrar.. det är fortfarande så nytt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback