Fixifix!

2011-07-04 @ 21:06:45 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har fixat och donat i Lillkottens rum idag.. Det blir finfint där inne tycker jag, fast aningen kalt kanske.. måste se om jag kan hitta några fina tavlor eller planscher med fina barnmotiv på så det blir lite liv där inne =) Men det är i alla fall ordningplockat och så nu.. Det rummet har ju fungerat lite som "Vi ställer det här tills vi orkar gå ner i källaren"-rum nu i 2 veckor, men nu är alltså dom sakerna borta och det känns skönt! Kläderna har jag lagt ner i byrån och skötbordet är så gott som klart och så den fina hyllan över :D Det blev så bra så!

Allt är klart för Lillkottens ankomst nu så nu får h*n gärna komma ut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback