Sovardag!

2011-07-16 @ 19:06:11 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en riktigt sovardag idag! Jag hade planer på att gå på promenad och kanske traska in till stan, så jag tog en dusch och gjorde mig i ordning.. såskulle jag bara lägga mig en liten stund med Olivia i sängen och somnade och sov i 3 (!!) timmar.. sen efter det har det inte blivigt mycket gjort alls! Vi har ätit och nu sitter vi bara och tar det lungt.. Vi ska i alla fall ta oss ut och gå en liten promenad för hundarnas skull när Olivia vaknat och fått äta.. Jag går ingenstans utan att hon ätit först så arg som hon blir om hon inte får mat fort när hon är hungerig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback