stan och hamnen

2011-07-28 @ 13:32:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter BVC så åkte vi in till stan för att köpa en solhatt till Olivia. Det fanns bara stora men vi köpte en i alla fall så hon slipper ha sin "hjälmmössa" jag tycker nämligen att dom är otroligt fula! Så nu fick det bli en solhatt=) Vi åkte även in till apoteket för att köpa miniformdroppar, så får vi hoppas att dom fungerar så vår älskling slipper ha ont i magen.

Igårkväll så traskade vi ner till hamnen tillsammans med Thesse. Det är ju hamnfestival här i stan nu men det var verkligen inget att ha där nere, så vi satte oss på Pizzaplanet och åt en pizza och pratade massa skit i stället hehe När vi skulle börja röra oss hemmåt så kände jag att jag inte ville gå hem ensam i mörkret bland alla fulla människor.. Så jag ringde Alle som jobbade (taxi-caffis) och frågade om han kunde köra hem oss och det kunde han! Tack älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback