Bubbla

2011-07-12 @ 21:00:19 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag är jättedålig på att uppdatera nu för tiden! Jag lever lite i en rosa bubbla för tillfället och är inte så jättemotiverad av att sätta mig vid datorn faktiskt.. När tösen inte tar min tid går det antingen till att sova en stund eller att plocka i ordning lite här hemma och sånt.. och så klart få umgås lite själv med Alle. Men jag lär komma igång med att uppdatera mer här när vi fått in lite rutin på våra dagar.. just nu tar vi bara dagen som den kommer..

Det här med namn är skitsvårt... Namnet som vi hade tänkt oss passar inte alls på vår tjej så vi får helt enkelt fundera vidare lite.. men vi har ett namn på gång som vi kännt på i några dagar, kan bli så att vi bestämmer oss för det men vi får se! jag komemr skriva här så fort vi bestämt oss hehe

Några bilder på "Lillsnuttan" måste ni ju få se
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback