Det blev inte som tänkt idag..

2011-06-27 @ 22:31:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen blev inte alls som vi hade tänkt oss.. när jag hade duschat och gjort mig i ordning så ringde "bil mäklaren" och sa att vi inte behövde komma ner till Kalmar idag, utan vi skulle komma på onsdag i stället.. Så inte blev det något ikea inte.. men då får vi ta det på onsdag i stället då hehe jäklans var irriterad jag blev, jag som hade gjort mig i ordning och allt ^_^

Vi tog det lungt några timmar och sen lagade vi mat. potatis och sill blev det! på pappas vis, vilket innebär att man har kokt ägg i småsmå tärningar och småsmå tärningar av rödlök och så ovispad grädde över hela baletten.. mm det var gott.. synd bara att vi hade glömt att köpa gräslök hehe men de gick ändå! Efter maten gick vi bort till mamma för att prata lite skit och fika, när vi kom dit så var Thomas och Melle där med så det blev mycket prat och skratt trevligt trevligt =)

Även att dagen inte blev som den skulle så blev den bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback