Hemsk natt

2011-06-30 @ 17:58:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ja som rubriken lyder.. natten var verkligen hemsk.. konstant halsbränna och ingenting hjälpte för att få det att sluta. Så jag kunde ju inte sova för det, och så ett himla springande på toaletten hela tiden för drack massa vatten så fick ju kissa en miljon gånger. Det var varmt och äckligt i sovrummet, nivet sådär så det verkligen klibbar hua.. Så samtidigt låg jag där och fick värkar som jag klockade men det var ju inte mycket att hänga i julgranen det inte hahaha dom la av efter kanske 30 minuter och då gick det typ 10-12 minuter mellan varje och dom höll i sig max 40 sekunder.. Men lagom roligt när jag låg här hemma alldelles ensam och Alle var iväg på långkörningar.. hade sett ut om det hade utvecklat sig det där.. Så faktiskt kändes det skönt att det gick över!

Älskling kom hem vid typ 8 i morse så då pratade vi en stund och sen somnade jag, det är lustigt att jag kan sova så bra på förmiddagen och inte på natten.. jag gick väl upp vid 10 tiden för att ta en dusch och göra mig i ordning och sen gick jag bort till mamma med hundarna så att älskling skulle kunna få sova.. Så där åt jag upp en påse bullar för mamma och vi satt och pratade ganska länge om allt och inget.. Hon försökte komma på en flicknamn till Lillkotten men hon kommer med så konstiga förslag hahaha Efter en stund så kom pappa förbi och hälsade på också så när han skulel gå sen gjorde jag honom sällskap (vi bor åt samma håll)

Nu sitter vi här och funderar på vad vi ska äta idag.. jag är lite sugen på kinamat faktiskt.. men verkar inte som att älskling är det så vi får väl se vad vi hittar på för nått.. hungerig är jag i alla fall...

Ohh jusst det.. Imon får vi hem vår nya soffa :D *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback