Ikea!

2011-06-29 @ 23:28:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är vår finfina Pärlan (Jaaa sommarbilen) såld.. jag (fånig som jag är) klarade inte av att följa med för att se henne bli såld så Alle släppte av mig vid Ikea så fick jag gå där och strosa och inhandla det som vi hade skrivigt upp att vi skulle ha.. men självklart slank det ner några fler saker i vagnen "som är bra att ha" hehe så är det alltid när man är på ikea! När affären med Pärlan var klar så kom han och hämtade mig och så körde vi hemmåt. Alle skulle jobba inatt igen så han hjälpte mig upp i lägenheten med sakerna och sen for han iväg. Jag ringde Thesse och frågade om hon ville komma hem hit och umgås och äta med mig och det gjorde hon. Så det blev en bra kväll =)

Mamma och Valle kom förbi och tog mina hundar på en promenad. Det uppskattas nu när jag inte själv kan gå några vidare promenader med dom! Tack Tack!!

Hoppas inte Lillkotten vill ut inatt för Alle har körning till Linköping! Skulle vara lite jobbigt om det sätter igång när han inte är ett stenkast hemmifrån lixom! Jag vill ha han här när det väl gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback