Jag lever!

2011-06-24 @ 00:08:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har bara inte haft tid att sitta här vid datorn och skriva.. Ok där ljög jag kanske lite, tid har jag väl haft såhär på kvällen men jag har varit så otroligt trött så jag har inte orkat..

I alla fall så har vi kommit någorlunda i ordning här i nya lägenheten, varit på IKEA och inhandlat allt nädvändigt till Lillkotten.. Sängen är monterad och bäddad.. vagnen är oxå klar för användning, så fint så! bara skötbordet och allt annat som ska fixas sen är det färdigt!

Jag ska försöka uppdattera mer, men just nu så känner jag att prion är att få färdigt vårt hem innan Lillkotten "pluppar" ut.. så ni får har lite tålamod med att jag är dålig på bloggandet just nu..

Nu ska jag sova
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Samma här ;P Snor sambons tofflor som i vanliga fall är alldeles för stora men nu sitter dom bra :D Som sagt inte det vackraste men nu får faktiskt bekvämlighet gå före :P

2011-06-26 @ 20:36:21
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback