Skiren

2011-06-26 @ 23:48:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har vi varit i skiren och haft picknick med Denise och Fredrik. Det var mysigt, vi var dock inte där så jättelänge eftersom att det började regna. Det är just typiskt att det ska börja regna när man hittar på sånna saker, men när vi har haft våra "fixa lägenheten" dagar så har det varit strålande sol messt hela tiden. Så typiskt!

När vi åkte hem från skiren var det meningen att vi skulle fixa här i lägenheten, jag tänkte bara vila mig en stund, men somande och sov i typ 2 timar och sen var det dags att laga mat så det blev inget fixande idag. Men ärligt talat så känns det uberskönt att bara ha tagit det lungt hela kvällen!

Nu ska vi gå och lägga oss när som för imon blir det Kalmar. Om jag får som jag vill blir det en liten snabbsväng förbi IKEA ^_^ Jag hoppas att dom ringer från MIO imon också så att vi kan få ett leveransdatum på vår fräsiga soffa vi har beställt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback