Tack för en trevlig dag!

2011-06-28 @ 22:46:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en mycket trevlig dag idag med sällskap av Thesse och Carro. Det var flera flera år sen jag träffade Carro sist så det var riktigt trevligt att sitta och snacka massa gamla högstadieminnen (för så länge sen är det jag träffade henne). Vi satt hemma hos Thesses mamma på deras "bakgård" och fikade och bara hade det mysigt och trevligt. Det var såklart kul att träffa Thesses dotter Linnea och Carros lilla son Milian också!

Jag fick ta och palla mig hemmåt och fixa lite mat till mig och Alexander vid 17,30 snåret för sen skulle han iväg och extrajobba här på Taxin i Oskarshamn, så han var rätt förväntansfull inför det. Vi slängde bara ihop lite pasta och köttbullar så att han skulle få något i magen innan han skulle iväg. När han hade åkt så tog jag hundarna ner till affären för att hämta mina linser som redan kommit och så skulle jag möta upp Thesse, Carro och barnen igen.. så vi gick hem till mig och fortsatte prata och umgås... Skönt att slippa vara själv hela kvällen faktiskt och trevligt sällskap är aldrig fel!

Älskling han lär inte komam hem förens inatt någon gång.. tror det var till typ 02,00 han skulle jobba och då sover ju jag förhoppningsvis.. man vet ju aldrig.. jag sover så konstigt om nätterna..

Det ska tilläggas att hundarna har varit helt fantastiska mot barnen! Amore är ju lite smått opålitlig men han har varit superduktig verkligen!! han morrade kanske MAX 2 ggr åt lillkillen men det var för att han kom för nära honom när han låg i sin korg och en gång när han hade sin favvoleksak.. toppen har han varit idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback