Tvättar!

2011-06-12 @ 13:30:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag tvättar vi! sista gången vi tvättar i den här tvättstugan, känns inte så himla drygt idag av någon anledning hehe alla Lillkottens kläder ligger i tvätten också så det känns bra att få dom tvättade.. Jag borde kanske börja packa BB-väskan så lika bra att tvätta alla kläder så jag kan plocka ner lite saker.. men hur mycket ska jag plocka ner? det är frågan.. äh jag lägger väl ner en del o så om det inte blir använt sen så gör ju inte det något =) hellre för mycket än för lite kläder till vår bebis =)

Vi ska fortsätta packa idag också, skönt att det inte är så varmt idag! man blir lite mer motiverad att hålla på när man inte håller på och dö av värmeslag :P

Nu blir det tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback