Bra dag idag igen!

2011-03-16 @ 20:30:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Solen skiner och snön smälter! Var dock väldans trött ett tag på jobbet, så gick ut till kockerskan och frågade om hon hade någon chocklad i sina gömmor och det hade hon.. iofs mörk blockchocklad men det fungerade! jag blev piggare och så!

När vi kom hem nu ikväll har vi ägnat oss åt lite olika sysslor, jag målade klart ena delen av skåpen i köket (som har varit ett projekt i hundra år) och älskling fixade med massa papper och sånt tråkigt hehe

Nu har vi precis ätit mat och sitter och tittar på Arga snickaren.. det är ju fasen heeelt sjukt hur folk lever igentligen :S jag som tycker vårt köksprojket är illa och tar så jävla lång tid (nu är inte det så konstigt när vi båda jobba heltid, jag blev gravid och grymt trött, vi har helt enkelt inte orkat!) men fan det finns värre!!!! Nu efter maten är Lillkotten i full fart, känns skönt då jag knappt kännt av den alls under dagen, lugnande när det blir fart på det lilla livet =) <3

Ska se klart programmet och sen gå och lägga mig och läsa tänkte jag.. jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback