Hemma i VH igen!

2011-03-29 @ 18:55:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blir lättast om jag skriver dag för dag.. men det blir långt! Jag har haft bra dagar nere i Västervik med min kusin. Nathalie är underbart söt och en väldigt snäll liten tös! Som jag sa till Alexander, "det är tur vi har en bebis på väg annars hade jag börjat tjata om bebis igen" hihi

Torsdag: Ja då började dagen med att jag satte mig på swebuss ner till Västervik. Väl framme där så kom Therese och lilla Nathalie och hämtade mig vid stationen, så åkte vi och köpte mat på McD och sen åkte vi hem och åt. Mycket skratt eller snarare fnitter blev det hihi vet inte varför det blir så fnittrigt när vi två kommer ihop ^_^ Vi hämtade Adam på förskolan och så senare på kvällen kom Björn och hämtade honom eftersom att han skulle ha Adam under helgen.

Fredag: Vi åkte in till stan, där fick jag lite saker inhandlat som jag behövde b.la nya trosor, ny BH och en ny ögonfransböjare, och så kunde jag bara inte låta bli att köpa en ursöt liten body som jag hittade. En svart- och vitrandig med mumin på =) Therese "sprang" före mig upp till åhlens för att köpa en parfym så när jag mötte upp henne igen var lilltjejen hungerig så vi slank in på närmaste fik så att Therese kunde amma henne. Då passade vi på att äta lunch. Det fick bli varsin räkmacka och cola till det. Gottigt! =) På eftermiddagen åkte vi ner till Oskarshamn för att hälsa på min mamma, där fick vi vofflor och så var det massa prat och så kom Thomas och Melle förbi en sväng med. Kul att få träffa dom också! På vägen ner till Oskarshamn så stannade vi till vid Godishuset och köpte liiiiiiite för mycket godis haha galet.. Kvällen blev lugn och vi gick väl och la oss vid typ 21 eller något haha vi var helt slut!

Lördag: Vi stannade i Västervik men fick besök av Thania. Det var skoj att få träffa henne igen, känns som evigheter sen jag träffade henne sist! Vi åt god lunch som var pommes och kött med god skogssvampsås mumma! Vi satt messt och pratade och bara umgicks. Det blev en ganska slapp dag men det var mysigt =)

Söndag: Då gjorde vi inte ett jäkla skit. Adam lämnades hos oss vid 10 tiden så vi gick ialf en promenad så att han fick cykla lite. Sen blev det inte mycket mer gjordet den dagen. Vi satt messt i soffan och såg på tv och mös och bara hade det bra. Men till sist så blev vi otroligt uttråkade så vi gick en promenad till. DET fick jag sota för sen på kvällen, satan vad ont jag hade!

Måndag: Therese och Nathalie for iväg till frisören och jag stannade hemma med Adam. Vi satt och tittade på lite disneychanel en stund, mendan vi väntade på att min mamma och pappa skulle komma och hälsa på. Men så gick vi ut och väntade i stället för det var så himla fint väder! Vi gungade och lite så och sen när mamma och pappa kom så gick vi promenad och lät Adam leka lite som han ville på olika lekplatser. Vi var ute i ca 1,5-2 timmar så sen när vi kom in var han hungerig, så jag fixade lite mat till han och sen fick han gå och lägga sig och vila. Jag, mamma och pappa satt och pratade och tittade på tv:n. Sen när Therese och Nathalie kom hem igen så hade Adam precis vaknat så då fikade vi lite och pratade lite till. Det var en trevlig dag, om man bortser från hur ont jag fick av promenaden..

Tisdag: Ja det är idag det. Tog bussen hem och så började jag må jättekonstigt på bussen.. Nästan så man vill kräkas men det kommer aldrig.. det sitter bara som en klump i halsen och stör.. irriterande! Min älskling kom och hämtade mig vid sthlm central och så köpte vi med oss pizza hem, men det blev inte så mycket jag fick i mig av den :/ Nu sitter vi här och bara är.. funderar på att lägga mig här på soffan och bara mysa lite och se om den här äckelkänslan i halsen försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback