Illamående

2011-03-21 @ 17:08:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hallå hallå
Hallå hallå
Hur har du det idag?
Tack jag har det bra!
Hallå hallå
Hallå hallå
Det är måndag idag
Måndag idag!

Ja är man uttråkad så är man hihi..

Dagen började inte så bra.. började med att jag gick upp och mårre tokilla, sådär så det känns som att man ska svimma.. så det fick bli sängen för mig igen och ett mess till kollegerna och säga att jag fick lov att stanna hemma.. så sov jag i några timmar till och så när ja vaknade igen mådde jag mycket mycket bättre.. så i morgon blir det att jobba! Herregud, jag jobbar ju bara till onsdag sen på torsdag åker jag ner till Västervik till min Thereisia!

Har småplockat lite här hemma men kroppen är inte riktigt med mig så har tagit det lugnt.. typ plockat ur och i diskmaskinen och damsugit hundhår.. sånt som måste göras varje dag om jag inte ska bli sjuk av min allergi.. jag har blivigt så himla känslig mot hundarna nu när jag är gravid.. hoppas det går tillbaka sen när Lillkotten är född och att h*n inte är allergisk.. annars kan jag inte ha dom kvar.. då får dom flytta till Öland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback