Inte mycket sömn!

2011-03-17 @ 19:45:24 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Har inte sovigt mycket alls inatt så det blir sängen tidigt idag. Vår älskade Lillkotte låg nämligen och sparkade på min urinblåsa hela natten, det måste ha vart väldans roligt för det tog aldrig stopp.. jag krängde fram och tillbaka, puttade på magen och försökte få den att sluta och lägga sig i en annan position, men neeeejdå sparka på mammas urinblåsa var alltför skoj! Det medförde ialf att jag fick lov att gå upp och kissa 4 ggr mellan klockan 00-05.. lagom roligt, jag blir ganska kinkig när jag inte får sova om nätterna.. Jag hade ju igentligen inte behövt gå på toa alla gånger för det var ju såklart bara några få droppar varje gång.. men jag kan bara inte sova om jag är minsta lilla kissnödig.. så bara att palla sig upp..

Dagen på jobbet har varit hyfsad, haft lite ont i mellanåt och idag började det hugga knasigt kring svanskotan.. inte alls skönt.. det har det inte gjort förut så det va något nytt. Jag hoppas mitt foglossningsbälte kommer snart! Halsbränna har jag haft mycket idag och det har varit hemsk så jag åkte till apoteket och köpte Novalycol och dom verkar fungera bra! Skulle åkt till ICA och hämtat Thereses och Nathalies present på posten där, men pallade inte så får göra det imon ist =)

Nu ska ja ringa ett samtal och sen ska jag duscha!


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

ja försäkringskassan hade skickat ut fel blankett så var bara att ringa dom ännu en gång.



Ja att gå hemma är inget skoj, men vad gör man. men tror ändå inte att jag hade orkat att jobbat, tröttheten är riktigt jobbigt och ryggont har jag börjat få..



Hoppas att det går igenom att du får vara hemma innan dom brukar vara riktigt tjuriga när det gäller det. men jag håller tummarna!



Ja sparka på blåsan verkar vara populärt,

häromnatten var jag uppe en gång i timmen!

2011-03-18 @ 08:38:10
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback