Kvällen

2011-03-21 @ 21:32:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Skönt att jag mår bra igen! jag har till och med varit ute på en halvlång promenad med hundarna ikväll. Kändes skönt faktiskt!! Mina stackars älsklingar har ju inte fått en ordentlig promenad på länge så nu var det verkligen behövligt, men oj vad smutsiga dom blev.. helt svarta på magen båda två så det var bara att slänga in dom i duchen när vi kom in och ducha av dom =) Jag gick nog lite för långt tror jag för fick ont i ryggen och på ena sidan av magen när jag var halvvägs hemma.. det va ingen höjdare men nu e det bra igen!

Nu har vi ätit mat, blev väldigt sent idag men så blir det ibland. Kycklingwook med ris, det va gottigt =) Det verkar som att Lillkotten tyckte de va gott oxå för det blev ett himla liv i magen hihi nej nu blir det att se resten av "en unge i minuten" det är lite skrämmande men samtidigt kan jag inte låta bli att titta =) äh va fan det är långt kvar tills ja själv ligger där =)


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Ja jag har haft en underbar helg. dock har mitt illamående kommit tillbaka nu och jag är trött hur mycket jag än sover och är riktigt trött på att vara gravid nu :/



Skönt att illamåendet gick över sen när du sov några timmar till :)

2011-03-22 @ 12:49:24
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag kan inte heller låta bli att kolla på " en unge i minuten" men de känns som en skräckfilm nästan. :S

2011-03-22 @ 19:32:59
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback