Lista =)

2011-03-29 @ 21:00:44 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har "lånat" den här listan ifrån Emelie

När fick du reda på att var gravid?

Tisdagen den 26 oktober 2010

Hur reagerade du?
Jag blev skitglad och började gråta

Var bebisen planerad?
Ja =)

Hur reagerade pappan till barnet?
Han blev glad han också såklart!

Hur gammal kommer du vara när du föder?
24, kommer inte hinna fylla 25.

Har du förändrats sen du blev gravid?
Ja, det har jag.
Mitt humör är lite svajigt ^_^

Kroppsmässigt?
Jag blir tjockare och tjockare.
tur att det finsn en bra anledning hihi

Vad är det bästa med att vara gravid?
Att känna Lillkottens alla underbara sparkar!
och att jag slutat röka =)

Sämsta?
Foglossningen, halsbrännan och
den olindriga tröttheten


Är du rädd för kommande förlossning?
Nej, det kan jag inte påstå!

Vet du vad ert barn har för kön?
Nej, och nu är jag glad för det =)

Har ni bestämt namn?
Njah, vi har namnförslag på både flicka och pojke men det är ju inte säkert att
Lillkotten ser ut som en "sån"

Några speciella likheter du vill att er bebis ska få av dig eller pappan till barnet?
Jag vet faktiskt inte, har inte funderat så mkt på det

Är din bebis lugn eller livlig i magen?
På dagarna är den lugn.
Kvällarna/nätterna är det ett himla liv på h*n ^_^

När tror du att er bebis kommer födas?
Jag tror att den kommer födas ca 1 vecka efter BF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback