Sparkar!

2011-03-12 @ 17:56:26 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår när jag låg här på soffan och tittade på film så blev det ett himla hallå där inne i magen! Så kände jag om det gick känna sparkarna på utsidan av magen och det gjorde det, lite senare upptäkte jag att det gick att se hur Lillkotten sparkades hihi det har varit likadant idag, man ser verkligen på högra sidan att den sparkar , så antagligen ligger den med benen på högra sidan och huvuder på vänstra.. för det är inte så mycket aktiviteter på min vänstra sida.. Häftigt att vara gravid nu när allt börjar märkas så tydligt!

Det är synd att jag ska ha ont bara.. Men ska sätta mig och skriva ett brev till försäkringskassan om allt som jag inte klarar av att göra på jobbet så får vi hålla tummarna på att jag får helbeviljad havandeskapspenning från och med Maj! Jag vet bara inte hur jag ska börja det jäkla brevet.. usch jag är värdelös på att skriva sånna viktiga brev..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback