Bauhaus

2011-05-08 @ 20:56:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår va det nått störigt med blogg.se.. så inlägget som skulle skickats in igår kommer nu i stället.. *STÖRIGT*
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gudars vad störigt när man skrivigt ett inlägg och så försvinner allt :(

Men i alla fall så har jag faktiskt varit lite duktig idag, har packat ner alla mina kläder som jag inte kommer att använda förens till hösten.. Var mycket mer än vad jag trodde faktiskt! Alle höll på och fixa ute i köket men planerna gick inte så bra så han ska få hjälp av en som han känner =)

Vi har faktiskt till och med varit iväg till Bauhaus och köpt lite färg så vi kan fylla i alla fula limmärken som blev i taket och på väggarna när förra ägaren limmade upp listerna.. men när vi kom hem så var jag så himla trött så tänkte jag skulle vila mig lite men då somnade jag och Alle satt fast framför hockeyn.. så det får bli måla imon i stället när Alle är på jobbet =)

När vi kom fram till kassan på Bauhaus frågade tjejen som satt där hur långt gången jag var och om vi visste vilket kön bebisen hade.. så sa hon att hon tror att det blir en flicka och att hon har haft rätt 99% av gångerna som hon har gissat haha lite småroligt, så vi får se om några veckor ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback