Fredag idag

2011-05-27 @ 12:59:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag ska ta och åka in till Handen om en stund för att träffa Sandra på lite fika =) och så passar vi ju såklart på att gå i lite affärer också hihi ska köpa doppressent till Nathalie och så ska jag kika på om jag hittar några skor till mig.. men det gör jag ju säkert inte, som vanligt..

Jag har sovigt jättedåligt inatt, det känns som att jag aldrig riktigt somnade.. vet inte varför det är så knasigt, jag vill ju bara få sova lite är det för mycket begärt?? *ledsen* Älskling kommer hem ikväll så ska bli mysigt, tänkte vi skulle se någon film och bara mysa för resten av helgen är fullspikad med saker att göra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback