Halsbrännemorgon

2011-05-16 @ 10:10:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen började då med ett glas samarin.. mm mumsigt.. inte.. men det hjälper och det är huvudsaken! Tog en kik in i kylskåpet förut också och såg att det då inte finns något vettigt till mig att äta till frukost, så jag får snällt ta och gå bort till affären och handla om jag vill ha något att äta. Frågan är bara vad jag vill ha!?! äh det märker jag när jag kommer dit =)

Dagen kommer att bjuda på arbete här hemma i lägenheten.. Får bara ta det lite lungt och fint så går det nog bra" USch ni anar inte hur less jag är på att hålla på här hemma.. jag vill flytta till vår nya lägenhet.. NUU!! Men det går ju inte.. får lov att vänta 1 månad till.. men det är ju faktiskt inte långt alls och här hemma finns det att göra så tiden lär gå fort =) *hoppas jag*

Det är ju givetvis inte bara lägenheten som lockar det är ju allt runt i kring också, ha nära till alla man känner och så har jag ju min trygghet där nere.. jag känner ju till allt!.. och så såklart att bo i samma stad som Denise igen <3 saknar att bara kunna ringa och fråga om vi ska "ha tråkigt tillsammans ist för var och en för sig"! hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev det den lghtn ni skulle kolla på i helgen alltså? Så fort det blev klart! Grattis då! ;)

2011-05-16 @ 15:16:32
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback