Handen!

2011-05-27 @ 18:17:24 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är jag för ett tag sen hemkommen från Handen.. Det var trevligt som alltid =) Några skor det hittade jag ju inte, orkade inte leta heller riktigt om jag ska vara ärlig! Men jag fick doppressent köpt och så köpte jag nya klistermärken till Lillkottens bok som jag skriver =) Även ett par vita leggings som jag tänkte ha till min kjol på dopet, hittade inte tröjan som jag vill ha men jag har en som passar finfint så det blir nog bra ändå =)

När vi hade gått omkring ett tag så satte vi oss och fikade, en stooor chockladboll och en cola blev det för mig.. Mumma var det! Tack Gummsan för en trevlig eftermiddag!

Älskling var hemma när jag kom hem, han ligger just nu här på soffan och sover hehe gissar på att det vart lite mycket dricka med kollegorna igår haha :D så som det ska vara man ska ha roligt *men måttligt såklart* när man är iväg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback