Hur dagen blev..

2011-05-22 @ 19:40:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

det blev inget sola av i alla fall!

Jag började planera min föräldraledighet på försäkringskassans hemsida, man blir verkligen knäpp i huvudet av att hålla på med det.. Meen nu har vi i alla fall bestämt för 1 år frammåt hur jag ska vara ledig och det känns riktigt bra faktiskt! Jag har bara inte skickat in det ännu för jag är lite osäker på varför dom bara ska dra 28% i skatt.. borde det inte vara mer?? någon som vet som kanske kan slänga till mig några hjälpande kloka ord?? Ni får tills imon på er för då ringer jag skatteverket och frågar för säkerhets skull =)

När vi var klara med planeringen (som tog en evighet) så åkte älskling iväg för att fixa lite saker, då tänkte jag att jag kunde ju lägga mig några minuter och se på tv.. visst jag somnade och så vaknade jag när älskling kom hem igen haha

Just nu har vi maten i ugen, kyckling blir det idag! Jag har verkligen noll matlust om jag ska vara helt ärlig så det är tur att Alle tvingar mig att äta för Lillkottens skull annars hade det inte slutat bra.. har inte haft någon matlust på flera dagar.. vet inte varför.. men men, maten är i alla fall på G.. Alle målar så länge.. han är duktigt min älskling när han väl sätter igång hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback