Min morgon

2011-05-06 @ 11:55:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag var jättepigg vid klockan 6 eftersom att min kära sambo hade legat och snosat i hundra år.. När han hade åkt till jobbet kunde jag somna om och vaknade några timmar senare och har grymt ont i ryggen och höfterna, och självklart var jag kissnödig också så det var lite kris där eftersom att jag inte kunde röra mig så fort.. Men det gick bra till sist hihi

Jag har sovigt dåligt inatt för jag har haft hemska ilningar i underlivet heela natten.. skitobehagligt, och inte vet jag vad det beror på heller.. någon som vet varför det ilar så hemskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback