Ond dag..

2011-05-29 @ 15:06:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det är ingen bra dag idag, vaknade med hemska smärtor i höfterna och svanskotan. Nu är det iofs lite bättre men hoppas på att det kan bli ytterligare lite bättre så att vi kan åka till MIO och kolla på soffor.. om vi hinner vill säga.. Just nu är Alle iväg och hämtar den där kyl/Frysen så får se hur lång tid det ska ta.. Jag har som vanligt trottsat det onda lite och ialf plockat ur och i diskmaskinen och så damsög jag med. Måste ju göras annars blir jag sjuk och jag orkar inte bli sjuk uppepå detta onda.. Men nu sitter jag bekvämt i soffan med datorn i knät och bara vilar.. rätt trist att vila när jag vill göra en massa, men idag måste jag lyssna lite på vad kroppen säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback