Otur!

2011-05-16 @ 15:11:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När jag hade handlat och skulel bege mig hem började det ösregna.. och hundarna var inte klara ute än så där stog jag i ösregn och väntade på att dom skulle bajsa.. snacka om otur man kan ha ibland haha det var ju bara att byta kläder när jag kom in, det såg ut som om jag ahde duschat me kläderna på ^_^

Sen blev det i alla fall frukost, framför sista avsnittet av The vampire diaries.. hur ska jag klara av att vänta på nästa säsong? för det måste verkligen komma en till annars är slutet helt sjukt! neej men det är klart det kommer en säsong till!

Vädret går inte att lita på idag... jättemysko.. ensa stunden regnar det som tusan och andra stunden skiner solen.. jättekonstigt... tror jag ska ta tag i målningen här nu så det blir gjort någon gång.. fasen jag har verkligen ingen lusst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback