Samarin = död åt halsbrännan!!

2011-05-15 @ 23:20:14 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag ska gå och lägga mig nu. Jag har som vanligt vid den här tiden väldigt ont i revebenen och svanskotan. Tänkte lägga mig och läsa lite, boken jag håller på med är riktigt spänannde nu faktiskt =P

Men först, ett glas samarin mot min halsbränna.. Karin introduserade samarin för mig i fredags, det är ju helt fantastiskt! Halsbrännan bara försvinner vilket jag tycker är helt underbart.. Tänk att jag inte har tänkt på att jag kunde ta det innan! Så är det "godare" än dom där jäkla Gaviscon som jag käkade förut som jag ville kräkas av .. urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback